Helgen...

I fredags var pappa och Eva-Britt här och åt middag och drack vin. Det var mycket trevligt! En hel del vin och en hel del häst-snack! Var väl kanske inte igår det hände, pappa och Claire verkade då underhålla sig själva medan Eva-Britt och jag pratade hästar. Alltid roligt att inse att även fast vi inte bor i samma stad känner vi samma människor. Visade sig att Eva-Britt köpte Sunny av Anna Spencer, världen är liten!

Klockan var väl närmade 00.30 när dom bestämde sig för att det var dags att promenera hem, tur att pappa inte bor så långt borta! Efter dom farit gjorde vi slut på vinet som var kvar, bara 1 glas var kvar så vi gjorde det bra! Stannade uppe till 2.30, sen däckade vi båda två i sängen.

Gårdagen var ingen höjdare, vaknade klockan 08.00 med världens huvudvärk, orkade inte ens kliva upp och hämta alvedon. Så jag vände pch vred på mig tills jag somnade om. Sov av och till fram till klockan 12.30, då orkade jag inge mer utan klev upp och drack ungefär ett badkar med vatten. Sen parkerade jag mig själv i soffan där jag stannade resten av dagen och kvällen. Det mest kreativa vi gjorde igår var att baka pizza, den var god den tillfredställde dock inte bakis suget efter en pizza.

Vad dagen bjuder på vet jag inte riktigt än, men någonting ska jag väl lyckas klämma in. Borde nog ta och baka min radiokaka, så en tripp till affären blir det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0