Snön ligger vit på taken...

Alldeles för trött för att kunna njuta av att det är helg, alldeles för mycket att göra för den delen också + att jag inte har tillräckligt med ork för att göra allting.

Började dagen med Företagsekonomi 8.20, ovärt som vanligt men tyckte att det var bäst att gå sista lektionen innan provet. Har iallafall fått facit till alla uppgifter så det underlättar ju en hel del. Fick betyget i Marknadsföring också, MVG. Kan inte annat än vara nöjd med det.

Förövrigt har dagen inte bjudit på mycket, har pluggat en del. Fått en underligt samtal från försäkrningsbolaget som vill att jag ska komma in på ett möte, så ska hinna med det på tisdag förmiddag.

Stämningen här är något tryckt för tillfället och jag orkar inte riktigt. Inväntar ett telefonsamtal som måste komma inom 15 minuter annars kommer helgen att bli olidlig och den tryckta stämningen kommer att fortsätta. Jag orkar inte vara positiv när man inte får något som helst gensvar, jag vill bara dra täcket över huvudet och sova...

Tanken är att det ska drickas några öl ikväll, får väl se vad min förkylning tycker om det. På söndag blir det pepparkaksbak och middag hos mormor. Det blir förhoppningsvis många goda pepparkakor och trevligt sällskap.

10 minuter nu, att så få minuter kan kännas så långa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0