Suck...

Blir så otroligt less på detta väder, det ska inte vara 2 grader varmt och regn i mitten av december. Det ska vara -5 grader och snö, varför är det ingen som fattar det?

Dagen har hittills varit hyfsat bra, lyckades på nåt sätt sova till 12.30, vet inte riktigt hur det gick till. Posten kom iallafall med en mycket trevlig överraskning! Ett brev från migrationsverket om bevis om upprättstillstånd! Om dom jävlarna bara kunde förklara på en gång vilka papper det är man ska skicka in så hade dom ju inte behövt skrämma ihjäl oss tidigare! Men nu är allt löst, så det är skönt. Blir att knata ner på skatteverket någon dag och fixa person nummer och så. Men allt bra med det.

Har äntligen tagit mig i kragen och gjort min marknadsförnings uppgift och skickat in den, så nu ska väl läraren bli glad! Bara ett prov och kvar nu sen är den här terminen slut! Har gått sjukt fort om jag ska vara ärlig och än så länge är jag mycket nöjd. Fick VG i Naturkunskap A och B, vilket för mig är ett helt under då jag absolut inte tycker om naturkunskap! Ett MVG i Företagsekonomi A, lutar mot ett MVG i marknadsföring också men det återstår att se efter senaste uppgiften! Vad jag fått för betyg i Religion A det vette gudarna, läraren tänker visst inte tala om det så det blir väl en överraskning! Och i Företagsekonomi B får jag inget betyg denna termin eftersom jag endast läst 50 poäng av 150, så den kursen avslutas nästa termin.

Det enda som återstår att göra nu är :

  • Plugga inför provet nästa måndag
  • Köpa mamma och Lars julklapp
  • Hälsa på farmor och farfar
  • Baka pepparkakor hos mormor
  • Tvätta
  • Skriva julkort
  • Slå in alla julklappar
  • Bestämma vad som ska drickas på nyår
  • Hämta resväskan från Lars
Förmodligen är det nåt mer också, men ingenting jag kan komma på. Allt detta ska jag iallfall hinna med innan onsdag nästa vecka då vi åker till Wales! På nåt sätt ska jag väl lyckas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0