Frånvaro

Jag tycker att det borde vara obligatoriskt för lärarna att meddela om dom tänker vara frånvarande! Jag skulle egentligen ha haft engelska idag klockan 16.00. Detta har då varit bestämt i drygt 4 veckors tid. Så jag åker till skolan är där 10 minuter innan lektionen ska börja så jag sätter mig ner och väntar. När klockan är 16.20 så knackar jag på i personalrummet för att höra om läraren ens är där. Nej, men då visar det sig att hon har visst fått förlängd sjukskrivning i två veckor. Och detta kunde hon inte ha meddelat via mail, eller bett hennes vikarie att meddela oss via mail? Tydligen inte, så jag for dit helt i onödan. Men, men inte så mycket att göra åt just nu.

Igår var vi till Norrmjöle med hunden i det vackra vädret. Vi hade med oss varmchoklad och det var riktigt mysigt ute i solen.




















































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0