Let it rock

Fredag idag, riktigt härligt med helg. Någon påpekade att jag visst har haft helg i två dagar redan, men det tycker inte jag. Det känns inte som helg om det bara är jag som är ledig! Så nu är det faktiskt helg på riktigt, har dock inga planer men det är inte så noga.

Har en hel del saker som ska göras idag, dock ingenting som är speciellt jobbigt. Jag ska:

  • Skriva en matlista för 2-3 veckor
  • Inköpslista
  • Göra lunch
  • Ge lunch till hunden samt gå ut på en liten promenad
  • Fara och handla
  • Tanka bilen
  • Fara på Myrorna och Bikupan
Så lite saker ska det hinnas med idag. Men än så länge är klockan bara 13.00 så det ska nog inte vara några större bekymmer att hinna med allt. Dagarna är så långa när man kliver upp tidigt, man hinner med sjukt mycket saker om man bara vill! Har visserligen inte gjort speciellt mycket idag, bara varit ute med hunden och duschat. Har också använt den en lotion som luktar sjukt gott! Fick den i julklapp av Claires faster.



Nu är det dags att gå och göra lite lunch innan vi svälter ihjäl och bestämmer oss för att äta Cassie! Hon är förövrigt väldigt grinig just nu så hon har fått ta en liten timeout i köket så att det blir lite lugnare! Kom just också på att vi har tvättstuga! Ska tvätta lite mattor och tvätttiden började klockan 12, så nu blir det att springa ner i tvättstugan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0