Regn och rusk!

Verkligen inget roligt väder idag, hade helst velat stanna i sängen hela dagen. Men sådan lyx är det slut med! Upp 7.30 för att gå ut med hunden en sväng, sen gick jag tillbaka till sängen då jag verkligen inte var redo att kliva upp! Upp igen efter några timmar för att ge hunden frukost och sen gå ut igen, gick på en kort promenad i rusket. Varken jag heller hunden tyckte att det var speciellt trevligt!

Sen hann jag med en sväng på Ica för att köpa mer saft och Claire sprang in på Mariehemskiosken för att hämta ut ett paket som hon har fått. Sen hem, kolla mailen lite snabbt och sen blev det dags att fara till skolan. Hade webbdesign, jobbade på projektarbetet. Tror nog inte att det ska bli några större svårigheter att få det klart i tid, men å andra sidan så brukar det ofta jävlas när man har med datorer att göra!

Hem igen efter lektionen, åt lunch tillsammans med Claire (något sen lunch men vad gör det!). Hade köpt färskt bröd på Ica som vi käkade, mums! Sen blev det en promenad med Cassie upp till vattentornet där hon fick springa och busa en stund. Jättekul tyckte hon att det var, jag var mindre peppad då det var snålkallt där uppe! Men så länge hunden är glad så är allt bra.

Väl hemma igen satte jag mig ner vid datorn för att fixa Dreamweaver så att jag kan arbeta på projektarbetet hemma också. Det tog sin lilla tid, men nu är det iallafall fixat, helt klart en stor bonus! Har även stoppat om Claire i sängen då hon är sjuk, hon har en hemsk hosta och fortfarande huvudvärk kvar efter sin migrän igår. Även hunden ligger ner stoppad så det är bara jag som är uppe! Har roat mig med att se hur fort jag kan skriva! Testa här! Jag kan skriva 45 ord per minut utan ett enda felstavat ord i svenska medan jag kan skriva 66 ord per minut med endast 2 felstavade ord i engelska! Slå det om ni kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0