Tö väder!

Snön smälter, solen skiner och Cassie sover! Kunde knappast vara mycket bättre än så? Jag har stor lust att sätta mig på balkongen i solen och bara njuta, dock är det inte så varmt på balkongen just nu och jag har ingenting att sitta på. Så det får vänta, borde dessutom plugga!

Har hunnit med en del nu på morgonen, har pluggat, ordnat så att bror min kommer och fixar bilen (förhoppningsvis idag!) samt varit till läkaren som konstaterade att en operation för min axel ej är nödvändig.

Vad som är kvar att göra nu är

  • Inhandla någon grej till bilen
  • Plugga
  • Skriva prov i Företagsekonomi
  • Klippa klorna på Cassie
  • Inhandla några påsk-kort samt godis
Tror nog att det är allt som ska göras idag, men utan tvekan kommer det säkert att dyka upp något mer. Det brukar det alltid göra! Ikväll blir det att ta det lugnt, se på Grey's Anatomy så klart. Önskar att Grey's var flera dar i veckan istället för bara en! Blir nog att köpa en ny dvd box med Grey's snart. Nu är det bäst att jag tar tag i pluggandet istället för att fördriva tiden med att blogga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0