Vad gör man?

Vad gör man när tålamodet tryter och man helt enkelt inte orkar mer? Det är vad jag skulle vilja veta, så om det är någon som vet vad man gör så får ni gärna dela med er! Jag börjar känna mig less på att inte ha kontroll men jag vet inte hur jag ska få kontrollen. Det finns massvis med tips att läsa, men ingenting biter *suck*  Jag antar att man bara får härda då det verkar som att dom växer ur det, men kan ändå inte sluta oroa mig för att det inte ska växa bort. Jag antar att det bästa man kan göra är väl helt enkelt att vänta och se och fortsätta korrigera.

Funderar också på hur det kommer sig att någon spenderar mer timmar med att prata med henne än med mig. Egentligen så är det väl kanske inte så, men det känns dock så. Och varför behövs ett telefonsamtal? Nej, jag är bara allmänt less och en aning känslig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0