Näst sista dagen

Snart är år 2009 slut, trots att detta året kanske inte har varit det bästa för många så har det ändå varit ett riktigt bra år för mig. En massa bra och roliga saker har hänt och det finns egentligen ingenting att klaga på. Jag hoppas bara att nästa år blir lika bra som detta år. Nästa år händer det förmodligen en hel del stora förändringar som både är skrämmande och spännande. Men med världens bästa familj kan det inte gå annat än bra.

Idag fick jag sovmorgon igen, känner mig lite bortskämd nu. Men ack så skönt att få sova till 11.30, är skönt att känna sig riktigt utvilad och att sova ordentligt gör att förkylningen känns mer och mer avlägsen. Just nu så sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar. Är nog 10-15 minuter kvar innan jag får kila ner i tvättstugan.

Vid 14-tiden kommer pappa och Eva-Britt hit och hälsar på, eventuellt skulle Amanda också följa med. I så fall är det bäst att jag kommer ihåg att ge tillbaka hennes USB-minne. Lånade det då vi varit i Övik för att kunna se Harry Potter och Halvblodsprinsen. Vi passade dessutom på att kopiera filmen till Claires dator, vi har dessutom några DVD-skivor hos mamma som vi ska ta tillbaka och sen ska vi bränna ut filmen.

Igår eftermiddag var vi ute och försökte shoppa lite på rean, men vi hittade ingenting vettigt. Fanns dock visserligen en hel del fina saker, men då var inte priset speciellt bra! Så istället passade vi på att handla allt som behövs inför nyår. Blev en hel del öl och en flaska Sourz. Känns skönt att ha gjort bort det så slipper vi trängas idag. Förutom att få besök idag är ingenting planerat, kanske blir det en mysig promenad i snön med hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0