Nästan där...

En dag kvar i skolan nu, har pluggat som en tok och än är jag inte klar. Har dock tagit en välbehövlig paus. Måste ju låta hjärnan vila lite annars finns risken att ingenting fastnar! Idag var det i alla fall sista träffen på samhällskunskapen, gick bra och jag fick ett bra betyg. Kanske en aning över vad jag förtjänade men jag tänker minsann inte klaga!

Imorgon är det tal på svenskan och sen prov i finansiering och kalkylering. Känner mig säker på talet men provet det var en annan femma. Jag försöker i alla fall plugga så mycket som möjligt och ska strax gå och sätta näsan i boken igen!

Ikväll bjuds det på ost och skinkpaj till middag, det vill säga om jag tar mig till affären för att köpa mer skinka! Annars blir det nog mest bara ost paj. Sen ikväll blir det så klart Criminal Minds och United States of Tara och däremellan blir det att plugga inför provet. Har mitt anteckningsblock liggandes på vardagsrumsbordet så jag kan plugga i reklampauserna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0