Ny vecka, ny tag

Måndag idag, jag gillar verkligen inte måndagar, även om denna inte varit speciellt dålig.

Vaknade runt 11, klev upp vid halv 12 kollade mailen och lite annat tjaffs. Försökte göra lite uppgifter i företagsekonomin men insåg ganska snabbt att det kanske hade varit en klar fördel om man hade läst igenom kapitlen innan man försökte lösa uppgifterna!

Så jag gick och satte mig i kökte och läste igenom alla kapitlen som vi ska ha prov på om 3 veckor, gjorde lite anteckningar också. Det tog ju sin lilla tid om man säger så, efter det var jag inte så peppad på att försöka lösa uppgifterna längre!
Så istället satte jag mig och kollade runt på Facebook, såg att syrran slagit mina poäng i Geo Challange, så jag var ju tvungen att försökta slå hennes!

Efter drygt 40 minuter eller nåt sånt lyckades jag också, men vi får väl se hur länge det varar eftersom hon just nu försöker slå mina poäng! Just nu sitter man och pratar med mamsen på msn, får väl se vad man hittar på senare.

Måste försöka hitta på något att göra till middag också, men jag har ingen aning. Nåt hittar man väl alltid på iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0