Sportlov

Nu har man sportlov en vecka, hur härligt som helst! Ska bli skönt att sova ut och bara ta det lugnt. Skolan den här veckan har gått bra, har hunnit göra klart alla mina uppgifter samt att jag faktiskt var med på repetitionen i programhanteringen, så det kommer helt klart att göra provet lättare. Engelskan går bara också, har mina böcker som jag läser.

Får se vad man ska hitta på i veckan, vi hade egentligen tänkt fara bort några dagar. Men det verkar som att dom planerna inte kommer att funka. Det är så typiskt, varje gång vi planerar något så är det alltid någonting som kommer upp och förstör vad vi har planerat. Aja, inte så mycket vi kan göra åt den saken. Vi ska försöka göra något annat istället.

Nu måste jag iallafall stänga av datorn eftersom den låter som en flygplansmotor och Claire försöker jobba! Lättare sagt än gjort med oljudet som den här datorn gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0