Vilket underbart väder

Helt sagolikt väder idag, vill helst bara gå ut och njuta. Dock går det inte speciellt bra när man har tvättstuga fram till klockan 5! Men jag kan iallafall njuta av vädret genom fönstret. Igår var det härligt väder också, dock en aningen konstig?! Ena stunden när jag tittade ut genom fönstret var det klarblå himmel och strålande sol. Tre minuter senare var det grått och snöade!? Sen efter 3 minuter var det borta igen, väldigt udda måste jag ju säga!

Hittills har dagen inte bjudit på mycket, kostade på mig en sovmorgon och två missade lektioner imorse. Lite lat får man vara ibland. Klev upp vid 11, dammsög och städade badrummet sen klockan 12 var det dags att bära ner tvätten. Nu väntar jag mest på att maskinerna ska bli klara så jag kan gå ner och ta hand om tvätten.
Senare idag blir det att fara på Maxi och storhandla, inte det roligaste man kan göra, men vill man äta så har man inget val!

Ikväll blir det iallafall att se på Grey's Anatomy, helt klart bästa programet någonsin. Underbart, jag önskar jag hade råd att köpa resten av DVD-boxarna. Men det får bli ett senare projekt, har iallafall säsong 1-3 så det är inte helt fel!

Nästa vecka är det Sportlov! Ska bli väldigt skönt, inte för att jag har den blekaste aning om vad jag ska göra. Men jag skulle tro att det blir att sova länge och läsa lite. Har två böcker jag måste läsa innan v. 12, inte för att det skulle vara något problem. Började på en igår och den verkar bra, Peter Robinson - "Piece of My Heart" och sen ska jag läsa Val McDermid - "The Grave Tattoo". På tal om det måste jag maila min engelska lärare om vilka böcker jag läser, så det är väl bäst att man får det gjort innan jag glömmer bort det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0