Äntligen lite snö!

Skönt att det snöar lite nu! Är lite lagomt less på is, på vintern ska det vara snö och helst massvis av snö.

I övrigt är det bra, klumpen i magen och oron att något är fel är dock fortfarande kvar. Men jag har bestämt mig för att klumpen och oron inte ska få styra livet, det är säkert ingenting att oroa sig för. Så från och med idag ska jag försöka låta bli att tänka på det. Funkar det så funkar det, gör det inte det får jag väl försöka komma på något annat.

Tvättstuga idag, inte säker på att det finns så mycket tråkigare saker att göra. Funderar på att städa bort julen också, men vet inte om jag kanske gör det imorrn istället. Känns lite tidigt att städa bort julen, men å andra sidan plockade vi ju fram den lite tidigare än de flesta.

Skolan börjar igen på tisdag, eventuellt på måndag om jag har några kvälls lektioner, vet inte riktigt hur det blir än. Registreringen är på torsdag så då får jag schema och allt sånt. Läser bara roliga ämnen den här terminen så förhoppningsvis blir denna termin lite roligare än den förra.

 Plus att någon gång under denna termin finns en utlandsresa att se fram emot. Just nu önskar jag dock att den var idag men helst igår. Ser dock fram emot att förhoppningsvis få fara till stugan någon helg snart. Längtar bort, vill ha lite distans och avskildhet efter jul och nyår, måste ladda batterierna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0