Skolarbete

Så var veckan slut, ja iallafall när det gäller skolarbete. Är så skönt att inte ha skola på måndagar och fredagar.

Har haft webbdesign idag, inte för att vi gjorde så mycket mer än att skaffa en hemsida på passagen.se.
Skulle egentligen ha haft programhantering imorse men jag försov mig, oops. Har varit på Åhmans Guld och hämtat ut mitt armband också, tog bara två dagar att fixa det, så nu känner jag mig mindre naken.

Igår var vi på hockey igen, jag tyckte personligen att gårdagens match var bättre än den vi såg sist. Men det var inte alla som höll med! Men dom vann iallafall så det var kul. Kan dock inte påstå att jag är något större fan av hockey, men det är helt klart roligare än fotboll!

Har inte gjort speciellt mycket den här veckan, har skrivit klart en sammanfattning av en artikel till engelskan och det var då inte det lättaste! Men nu är den färdig och inskickad så det känns bra. Imorrn ska vi på Restaurang Mix och äta med Pappa, Eva-Britt och Amanda, ska bli trevligt. Sen så kommer mamma hem från Egypten på lördag så eventuellt att vi hälsar på henne på söndag. Men förutom det är ingenting in planerat.

Satt och tänkte för nån dag sedan att det är konstigt att man kan ha så många minnen med någon och ha varit så nära vänner men att man ändå inte saknar personen ifråga. Kan väl bara anta att man har växt ifrån varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0