Hurra!

Äntligen lite bättre väder! Så skönt att det inte har regnat idag att man faktiskt har kunnat vara ute utan att bli dyngsur. Naturligtvis har jag dock haft tvättstuga mellan 12-17 så har inte kunnat vara ute så mycket. Men jag och Cassie har ändå varit på två lite längre promenader. Vid lunch promenerade vi upp till vattentornet och sen ner i skogen bakom vattentornet. Hon fick springa lös i skogen och tyckte att det var superhärligt. Dock tyckte inte jag att det var så himla härligt då det var sjukt mycket mygg! Så det blev en rask promenad.

Vid lunch hade jag tänkt försöka sova lite i soffan då jag inte somnade förrän närmade halv 4 i natt. Men av någon konstig anledning så kände jag mig inte speciellt trött när jag väl satt mig ner. Så istället så satte jag mig framför datorn och gav mig sjutton på att jag skulle fatta ett nytt spel som jag provar. Jag är sjukt envis och vägrar ge upp innan jag i alla fall har förstått hur man ska göra. Antar att det är på både gott och ont! Efter många om och men så har jag nu äntligen lyckats fatta hur man gör och kan även göra det hyffsat bra. Nu återstår bara att bli bra på det också!




Efter jag tagit hand om tvätten så var det dags för vovven att äta middag och sen tog vi oss en promenad. Promenerade ner till fotbollsfälten vid Nydala i hopp om att vi kunde leka lite där. Men det var en massa fotbollsträning och tjaffs där, så det gick inte speciellt bra! Vi lyckades dock hitta en liten grön plätt där vi kunde leka. Kastade lite boll och gjorde lite sök, hon är så söt våran lilla hund!

Lagade middag till mig själv när vi kom tillbaka, varmamackor med tonfisk stuvning blev det. Helt okej även om jag nu lyckades bränna mig på tungan! Nu blir det nog ett par timmar framför datorn igen och sen klockan 22 så är det So You Think You Can Dance som måste ses på! Imorrn ska jag försöka hinna med en hel del ärenden, dock inte hela världen om jag inte hinner, men vill helst göra bort det redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0