It somehow sounded not the same

Lördag idag, inte för att det känns som att det är lördag. Jag har haft ett sjukt bäger efter snus idag, trots att det är 1,5 år sedan jag slutade och hade inget sug då! Aja, hellre nu än då antar jag.

Sov inte speciellt bra inatt vilket i sin tur har gett mig en huvudvärk som vägrar ge med sig. Vaknade dessutom upp till att hunden skitit inne, något som hon inte har gjort på väldigt länge och hon brukar alltid säga till, så jag antar att det var akut. Men det gjorde inte saken mer trevlig att städa upp! Hade hoppats på att få lite mer sömn efter vi varit ute, men icket. Istället låg jag i sängen i 1,5 timme och sen började hunden leva rövare så då var det bara att kliva upp.

Gick ut på en promenad, upp till vattentornet. Verkar ha begränsat mig den här veckan med att gå till vattentornet. Kanske dags för lite variation? Satte mig vad datorn när jag kom tillbaka och hade turen att bästaste C loggade in kort efter att jag slagit mig ner. Fick oss en liten chattstund vilket var trevligt, men sen var vi båda två tvugna att gå och göra andra saker. Jag för min del var tvungen att ge hunden lunch och gå ut på en promenad igen.

Efter promenaden bestämde jag mig för att gå ut ett tag, less på att vara inne. Så jag tog bilen och for först på Ohlssons Tyger för att köpa sytråd så att jag kan fixa Cassies säng. Men där var det sjukt mycket folk och jag ville inte stå i kö för endast sytråd! Så jag for iväg till Plantagen istället där jag köpte lite blommor och det blev även tre krukor. Efter det var jag tvungen att tanka lite och sen bar det av till Ica Mariehem där jag köpte med mig lite gott bröd, en liter mjölk ochsytråd! Sen hem för att göra en köttbullsmacka till lunch.

Sen dess har jag hunnit med att sitta vid datorn en stund, laga hundens säng och även ätit middag. Nu återstår att se vad som händer resten av kvällen. Men jag tror att det blir en lugn och ganska så tidig kväll för min del.





Kommentarer
Postat av: Lina

Tja sandra :)

Vad fin blogg du har!

Det är Lina från teg central :P

hoppas allt är bra!

2009-07-04 @ 21:03:22
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Leia

Hade också det problemet med våran hund för någon vecka sedan och han brukar också jämt säga till, utom den gången förstås. :S

2009-07-06 @ 12:21:40
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0