Mer regn!

Ska detta eviga regnande aldrig sluta?

Idag har jag i alla fall varit nere på stan och shoppat lite. Blev lite underkläder till mig själv, passade på när det var tag tre betala för två på Kappahl. Sen köpte jag även ett födelsedags kort till C och sen blev det en till liten sak också. Lyxade även till det och det blev en macka fron Subway till lunch.

Har även varit in på frisör salongen på Mariehem och frågat vad dom skulle ta för att klippa, färga och slinga mitt hår och det skulle visst kosta 1310. Lite dyrt tyckte jag att det var, men jag tror väl knappast att jag kommer att komma undan med något billigare. Så tillsvidare får det ligga på is.

Har varit förbi hos Mathias och Maria och hämtat Claires present också. Mamma har haft den gömd sedan jag köpte den! Så nu ska jag bara slå in den och skriva kortet och sen är allt klart för hennes födelsedag som är nästa fredag!

Av någon anledning så mår jag en aningen illa just nu, så jag ska ta och lägga mig i soffan en stund och se om det hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0