Skyfall!

Någon måtta får det väl ändå vara tycker jag. Jag tycker att det har regnat tillräckligt nu!

Idag fick jag sovmorgon till klockan 10, superskönt! Sen blev det bara en kort liten promenad med vovven då det regnade och åskade. Hon verkade inte klaga över att det blev en kort promenad heller. Kom in och klev in i duschen för att få upp lite värme och sen parkerade jag arslet i soffan! Hade egentligen tänkt gå ner på stan och göra lite ärenden. Men med tanke på vädret så avstog jag.

Vid lunch hade jag hoppats att det skulle regna lite mindre, men icket. Så jag fick vackert klä på mig och gå ut i spöregnet med hunden. Upp till vattentornet och sen hem igen. Var dyngsur när vi kom och och det såg ut som att vi båda två hade duschat! Bytte om till torra kläder och sen blev det en stund vid datorn.

Nu har vi precis kommit in från kvällspromenaden, tack och lov så regnar det lite mindre, dock bara lite! Parkeringen här ute är förövrigt översvämmad, kul! Våran bil står i alla fall på en av de få torra parkeringarna.

Ikväll blir det So You Think You Can Dance, kanske till och med lyxar till det med lite Ben & Jerry! Imorgon är det tvättstuga, så mina ärenden nere på stan får vänta tills på torsdag. Förhoppningsvis är vädret bättre då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0