Snart!

Snart är det måndag och då kommer C hem, jag längtar!

Idag har det varit en riktigt trevlig dag och vädret har varit bra dessutom, plus i kanten! Jag kunde som vanligt inte sova igår så jag är sjukt trött idag. Låg i alla fall kvar i sängen och halvsov till 12.30 efter att jag varit ute med hunden klockan 9. Hon var söt och go och gnällde ingenting, hon är en sån stjärna!

När jag väl tagit mig ur sängen så promenerade vi ner till Nydala där vi lekte lite med bollen och sen fick hon söka efter lite hundgodis. Hon tycker att det är superkul och man ser riktigt hur hon tänker och letar, hon är för go våran hund! Brorsan ringde medan jag var ute och undrade om jag ville käka middag med han och Maria, och det tackar man ju inte nej till! Han sa att dom skulle ta med maten till mig så blev det lättare med hunden. Han är rätt omtänksam min bror ibland!

Efter 40 minuter ute med hunden promenerade vi tillbaka. Passade på att maila C och sedan klev jag in i duschen. Precis när jag klev ut ur duschen så ringde Mathias och sa att dom var på Maxi och handlade och att när dom var klar så skulle dom komma förbi. Fick lite bråttom då jag hade väntat mig att dom skulle komma runt 5 och inte 2! Jag hann i alla fall i stort sett göra mig klar innan dom kom, hade bara kvar att blåsa håret.

Vi åt middag redan vid halv 4 då dom var super hungriga och jag hade inte hunnit äta något än. Tacos blev det till middag och jag tror att vi alla blev väldigt mätta och belåtna! Dom stannade en stund till efter middagen och sen så var det dags för dom att fara så då blev man ensam igen!

Nu resten av kvällen så blir det nog att ta det lugnt, kanske se en film. Imorrn blir det nog Vännäsdagarna och sen måste jag köpa presentpapper så att jag kan slå in C's present!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0