Tröttare än tröttast

Är väldigt trött idag, har ingen aning om varför men det känns som att jag skulle kunna sova bort hela dagen. Men jag försöker låta bli att göra det!

Igår kväll så var vi på bio och såg Harry Potter och Halvblodsprinsen. Jag tyckte att den var väldigt bra, även om det nu inte är den bästa Harry Potter filmen. Special effekterna är grymma och filmen var bitvis riktigt rolig och man kunde inte låta bli att skratta. Dock så är det stora delar av boken som inte är med i filmen, vilket alltid är synd. Jag tyckte att 6:e boken var superbra så en aning besviken blev man ändå när man såg filmen. Men jag måste säga att dom viktiga bitarna var med och dom var sjukt bra gjorda, så det var mycket positivt!



Idag har jag inte gjort så mycket, som vanligt så regnar det *suck*. Tycker väl i ärlighetens namn att det har regnat mer än tillräckligt. Men inte så mycket att göra åt! Klev upp vid 11 och tog en promenad med Cassie, hon är söt och go som vanligt! Kom hem och städade undan i köket lite och sen bakade jag en hallon och blåbärs paj, har dock inte smakat den än så har ingen aning om den blev god eller inte!

Har varit och handlat också, köpt bröd och mjölk och lite andra saker som vi behövde. Har också varit och hämtat ut ett paket med kläder som vi har beställt. Vi fick kläder förra veckan men storlekarna var antingen för stora eller för små så vi skickade efter rätt storlekar och nu har allt kommit och nu passar allt mycket bättre!

Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa lite och sen blir det en promenad med hunden igen. Hoppas att det inte börjar regna igen! Ikväll blir det i alla fall go middag, Enchiladas! Och sen blir det att se på So You Think You Can Dance



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0