Voff Voff!

Fredag idag, känner mig omåttligt opeppad på att det är helg. Men å andra sidan så har det ju nästan gått en vecka, så då är det bara en vecka kvar.

Hunden väckte upp mig klockan 9, försökte somna om efter att vi varit ute en sväng. Men det enda jag lyckades med var att läsa min bok en timma. Klev upp klockan 10 och städade, dammsög och städade badrummet. Sen skulle jag även försöka vara duktig och laga madrassen till Cassies säng som hon har slitet sönder. Tänkte att jag skulle passa på medan jag har mammas symaskin. Upptäckte dock att jag inte hade någon tråd så det gick inte speciellt bra! Så imorgon ska jag ut och köpa lite tråd och lite annat så jag kan fixa allt som fixas.

Har inte gjort speciellt mycket mer idag. Hade turen att få prata med C på msn även idag, vilket alltid är trevligt. Har även hunnit med ett kort telefonsamtal samt ett lite längre, det är alltid trevligt.

Hunden har även fått något cp-ryck och skäller på allt och inget, sjukt jobbigt! Jag misstänker att det är den så kallade "spökåldern" jag hoppas att det går över fort!

Jag tog mig en tur på Ica efter maten där jag pantade flaskor, sen lyxade jag till det och köpte en Ben & Jerry glass, har Fishfood hemma men ville prova något nytt så det blev Caramel, helt godkänd men inte lika god some Fishfood. Resten av kvällen blir nog framför datorn eller framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0