Get it over with

Helgen har flugit fram samtidigt som det känns som att den har varit i en evighet. Vi har inte gjort så mycket mest tagit det lugnt och det har varit rätt så skönt. Har sett en hel del filmer, dock kan jag inte påstå att vi har sett några som var speciellt bra. Men så kan det vara ibland!

 Igår var vi förbi hos mamma en snabbis, lånade hennes cykelhållare till bilen så att vi kan fixa till våra cyklar! Stannade och pratade en liten stund och sen tog vi en liten roadtrip. Körde ut på Ön och tittade lite och sen körde vi till Obbola och Holmsund. Stannade på Kolerakyrkogården strax utanför Holmsund och tog vovven på en liten promenad. Sen lyxade vi till det och köpte hamburgare från Frasses på hemvägen!

 Idag hade jag hoppats att jag skulle få sitta på balkongen och njuta av solen eftersom vädret är så bra. Men då har vi tre jätte stora träd utanför balkongen som nu när dom fått alla sina löv ger skugga på balkongen hela dagen! Så jag har inte kunnat sitta på balkongen och sola. Istället har jag och Cassie varit ute och promenerat i skogen. Ikväll blir det att se på Cityakuten och Project Runway, men innan dess ska jag på affären och köpa smör och ost och promenera med vovven igen. Till middag har jag tänkt att det ska bjudas på lasagne, mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0