It's a brand new day

Soligt värre är det idag också, dock verkar det blåsa lite mer än vad det gjorde igår. Inte för att det egentligen spelar någon roll då jag har bestämt mig för att hålla mig inne då jag brände mig på ryggen då vi var nere på Nydala igår. Så jag ska försöka hålla mig borta från solen ett par dagar så att det inte blir värre.

Idag for C till Storbritannien. Släppte av henne på flyget imorse 8.40. Just nu sitter hon på Arlanda och väntar på flyget till Manchester som inte är förrän 16.35. Finns ju roligare saker att göra än att sitta på Arlanda, det upptäckte vi ju på vägen hem vid jul. Som tur är så finns det ju en del saker att göra iallfall.

Jag har inga större planer för dagen. Ska eventuellt fara iväg på ÖB en sväng, har tänkt köpa mig en bordsfläkt så att det inte blir så varmt i sovrummet på nätterna. Sen såg jag i reklambladet jag fick med posten att dom har billiga pajformer så kanske att jag köper en eftersom jag har velat ha en hur länge som helst men varit lite snål! Sen brukar det alltid bli lite andra små saker också. Måste bland annat köpa shampoo och det brukar vara billigt på ÖB.

Nu ska jag iallfall gå och fixa något att äta och dricka och sen ska jag sätta mig ner och vänta på att C ska ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0