Regnet det bara öser ner...

Inget höjdar väder idag, jag funderar på om det kommer att sluta regna alls?

Det har varit några dagar som har varit ganska upptagna. I onsdags blev det tvättstuga och städning och sen på kvällen bakade jag muffins till Amandas avslutningsfika. Såg så klart sista avsnittet för säsongen av Grey's Anatomy och herregud säger jag bara!! Snacka om cliffhanger! Längtar redan till nästa säsong.

I torsdags blev det avslutningsfika hos mamma för att fira att Amanda har gått ut 9:an. Det var trevligt och jag fick träffa mormor och morfar som det var ett tag sedan jag såg, iallafall morfar! Resten av dagen blev det ganska så lugnt och vi såg på tv.

I fredags var det full rulle igen och dagen flög förbi. Var bjudna på middag hos mamma för att fira att Maria har tagit studenten och att Amanda gått ut 9:an. Kändes som att större delen av dagen gick åt till att göra sig redo, och med det menar jag trötta ut hunden så att hon inte skulle vara helt rabiat! Tog iallafall bussen till mamma och Cassie skötte sig super bra och tyckte att det var jätte kul att åka buss! Väl hemme hos mamma bjöds det på fläskfilé, potatisgratäng, potatissallad och en massa andra goda saker! Det blev en hel del glas vin och en massa glas med Amarula. Kom hem efter tolv någon gång, fick skjuts av Maria.

Igår trodde jag att jag skulle vara bakis men icket! Så det var en skön överraskning, dock led Claire av huvudvärk! Igår tittade vi på tv hela dagen och tog det lugnt, lyxade även till det med en pizza till middag, mums!

Idag hade vi tänkt gå ut och gå och ha en trevlig dag utomhus, men jag tror att vi får lägga dom planerna på hyllan då det inte är något trevligt väder att vara ute i. Får väl se vad vi hittar på istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0