Värmeslag!

Det är sjukt varmt just nu och det verkar vara omöjligt att få in lite frisk luft i lägenheten trots att det blåser rätt ordentligt ute. Tur att man har en fläkt i sovrummet, gör det lättare att sova iaf.

Idag har jag haft tvättstuga, har precis gjort klart och kommit upp med det sista av tvätten. Hade typ 7 stycken handdukar att tvätta, så blir det när man har varit och solat och badat flera dagar i rad och handdukarna inte har hunnit torka. Men nu är dom iaf rena och ligger i garderoben och väntar på att användas igen.

Mathias har varit här idag och hållit mig sällskap, alltid trevligt med lite sällskap när man är ensam. Lekte lite med Cassie som tyckte att det var superkul att Mathias var här och var uppjagad från det att han klev in genom dörren tills han for! Blev bjuden till Mathias och Maria på middag också. Ska bli trevligt, club sandwich tror jag att vi ska käka, mums! Ska fara dit om en timma eller så. Ska hinna med att ge hunden middag och ta ut henne på en promenad också.

Ikväll blir det iaf att se på So You Think You Can Dance och efter det blir det nog sängen skulle jag tro. Är hur trött som helst idag då jag inte sov speciellt bra och vaknade tidigt. Så jag ska försöka få en tidig kväll och om jag har tur kanske även en liten sovmorgon imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0