Äntligen helg

Den här veckan har av någon outgrundlig anledning känts väldigt lång, men nu är det iallafall äntligen helg! Vi har inga planer för helgen förutom att se på finalen av melodifestivalen som borde bli en höjdare, speciellt eftersom att Carolin af Ugglas på något vänster lyckades ta sig till finalen? Jag ser mest bara fram emot att få ta det lugnt och kanske försöka ta igen lite sömn och naturligtvis hålla ett öga på blocket för att se om vi kan hitta en hund!

Fick reda på idag att nästa vecka inte blir lika dryg som jag trodde att den skulle bli. Vi har nämligen flyttat fram provet i företagsekonomi två veckor, så vi har det provet först den 1:a april. Så nästa vecka blir det bara Engelska prov och webbdesign prov och det ska nog inte vara några större problem.

Hmm, har nu helt tappat koncentrationen och motivationen för att fortsätta detta inlägg. Blev bombarderad av meddelanden och chatt på Facebook så jag kom av mig! Återkommer kanske senare med ett nytt inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0