En dag närmare

Har haft en väldigt lång förmiddag. Är extremt trött just nu, men det beror mest på att jag inte sov speciellt bra i natt. Såg väckarklockan slå om till 6.30 och sen ringde alarmet 7.15, suck!

Men nu har jag gjort bort alla lektioner iallafall, hade Progamhantering 8.20 och sen Företagsekonomi 10.10 och därefter Engelska 12.30. Inte den bästa starten när man inte har sovit, men nu är det över. Engelskan gick hyffsat, blir nog ingen MVG den här gången, var för trött för att ens försöka göra nåt bra av det. Men godkänt blir det nog.

Har ingenting planerat för resten av dagen, vi har tvättstuga men det är allt. Vi skulle egentligen behöva fara och storhandla, men ingen av oss har någon större lust att göra det idag. Vet dock inte riktigt när vi ska hinna med det så jag är upptagen imorgon kväll. Ska på bio med lillasyrran och se Män som hatar kvinnor och innan bion så har jag lektion, så det finns inget utrymme för att storhandla. Får se om jag kanske får upp orken att fara senare idag, har ju trots allt bil nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0