Ett ögonblicks lugn

Just nu sover Cassie så jag passar på att kolla min mail och uppdatera bloggen. Hon är väldigt söt och go men det är så skönt när hon sover och man får en stund för sig själv, ladda batterierna lite.

Igår lekte hon hela dagen vilken i sin tur ledde till att hon sov hela kvällen och det resulterade i en hyperaktiv Cassie när vi ville gå och sova! Så hon höll oss vaken ett bra tag innan hon somnade och sen väckte hon mig klockan 5 och ville leka och gå ut. Så matte kastade på sig lite kläder och tog sen ut monstret, hon gjorde det hon skulle och sen hade jag hoppats på att få sova några timmar till. Men Cassie var mest intresserad av att leka och det tog drygt 50 minuter innan hon lugnade ner sig så pass att jag kunde sova. Sen var hon duktig och sov ett par timmar vilket gjorde matte väldigt glad!

När vi vid 9 tiden klev upp, gett henne mat och varit ute på en kort promenad tog vi bilen till Granngården för att inhandla några kompostgaller som vi ska ha som grind till köket! Cassie fick också en liten leksak att ha i bilen då hon var något destruktiv och försökte äta upp bilen! Sen blev det en kort sväng på Skokanonen och Rusta för att se om dom hade några skor som ser ut som crocks, men det hade dom inte! Så typiskt att när man väl vill ha något så kan man inte hitta dom! Har sett falska crocks överallt men nu när vi behöver ett par så verkar dom ha gått upp i rök!

Cassie fick lunch när vi kom hem och sen blev det en liten lekstund innan hon la sig ner för att sova. Matte passade då på att göra sig själv lite lunch och sätta sig vid datorn. Det lilla monstret har nu vaknat och behöver förmodligen gå ut så det är bäst att matte går och gör det hon ska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0