Ny familjemedlem

På fredag får vi tillökning i familjen! En liten blandras valp som ska hämtas i Piteå. Hon är en korsning mellan Labrador och Cockerspaniel och är helt underbart söt! Hon har fortfarande inget namn, men vi har tills på fredag fm att bestämma oss. Just nu står det mellan Cassie, Duffy och Kahlua. För mig spelar det egentligen ingen roll vad hon heter, jag är bara överlycklig att hon är våran!

Veckan som kommer blir det att valp-säkra lägenheten och inhandla allt som vi kan tänkas behöva. Vi har redan påbörjat en lista och ska försöka ta oss ut imorrn för att köpa några saker.

Helgen har varit mycket trevligt. I fredags lyckades jag klämma i mig att par öl, men sen blev jag så fruktansvärt trött att jag gick och la mig vid 23.30. Sov 11 underbara timmar, kommer inte ihåg senast jag sov så länge och nu med en valp i familjen så lär det bli väldigt sällsynt! Lördags eftermiddagen bjöd sedan på besök från Mamma, Lars och Amanda och lördagskvällen bjöd på Melodifestivalen. Fel låt vann, men det är som vanligt!

Ikväll blir det Gossip Girl, Wipe Out och någon film





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0