Otrevlig överraskning!

Fick en otrevlig överraskning med posten idag, en räkning på 960 kronor för att min bil saknar trafikförsäkring? Hur det nu kan komma sig att bilen saknar en sådan trots att vi tecknade en samma dag som vi köpte bilen! Men nu är det i alla fall fixat och vi slipper betala avgiften! Passade på att betala resten av räkningarna när jag liks var igång, betalade även Cassies försäkrings premie så nu är allt klart för den här månaden.

Just nu ligger charmtrollet och sover efter sin lunch. Ska strax ta ut henne på en kort promenad så hon får göra sina behov. Sen kommer eventuellt Mathias förbi en stund och sen efter det ska vi på Djurmagazinet och hämta Cassies namnbricka. Ska också försöka ta oss iväg och köpa en present till Maria och kanske köpa några öl till ikväll.

Måste försöka plugga lite mer också, har pluggat en stund nu på förmiddagen och det har gått relativt bra. Ska försöka få lite mer gjort senare idag. Det gäller att vara väl förbredd på onsdag, har en känsla av att provet inte kommer att vara speciellt lätt. Sen när jag gjort bort provet måste jag ta och göra marknadsförings uppgiften som vi fick i början av terminen men som inte ska redovisas förrän veckan 17. Har även ett antal engelska uppgifter jag måste göra, skriva en uppsats samt skriva 3 tal, men det ska nog inte vara några större problem! Men nu är det bäst att jag kilar ut med Cassie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0