Skydd för fötter och tår!

Idag har vi inhandlat skydd för våra tår och fötter! Detta var dock betydligt mycket svårare än det låter, vi planerade att köpa några falska crocs, som för ett par veckor sedan fanns över allt! Men idag var det betydligt mycket svårare att hitta några. Efter några turer till ett antal affärer fann vi iallfall några på Stadium Ersboda. Så nu är våra fötter trygga från Cassies tänder! Jag fick mig ett par svarta och Claire fick sig ett par röda!




Har försökt plugga lite företagsekonomi idag, jag väl hyffsat bra om man säger så. Men jag måste plugga mer! Imorrn ska jag försöka plugga större delen av dagen. Har inga lektionen imorrn och inget annat planerat heller så det ska nog inte vara några större problem. Det vill säga så länge Cassie håller sig någorlunda lugn!

I helgen har vi ingenting planerat, vi funderar på att äta god middag imorrn och kanske dricka en öl. Skulle inte vara helt fel faktiskt. Sen kanske mamma skulle komma och hälsa på i helgen, om dom inte skulle åka till stugan det vill säga. Måste också ta mig ner på stan någon dag eller iallafall till strömpilen för att köpa en födelsedags present till Mathias flickvän Maria. Vet fortfarande inte vad vi ska köpa, men något kommer vi säkert på! Förutom det blir det nog inte så mycket mer. Måste försöka ta och städa i helgen också, så svårt att göra det när Cassie springer runt fötterna på en. Men tillsammans ska vi nog lyckas distrahera henne tillräckligt länge för att kunna städa!

På tal om att städa så måste vi ner i källaren och boka en ny tvätt-tid då onsdag klockan 12 inte fungerar nästa vecka. Jag har nämligen läkartid 9.40 och sen klockan 14.00 har jag prov och vi vill inte lämna Cassie ensam i lägenheten medan vi tar hand om tvätten och att ta med henne ner är inte ens värt att tänka på just nu när hon bara vill tugga på allt hon ser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0