Snälla?

Helgen har varit mycket trevlig, ett bra avslut på ledigheten.

I fredags var det en riktig tjejkväll, på förmiddagen var vi ner på stan och inhandlade diverse saker. Sen blev det ansiktsmasker, manikyr och två filmer. Vi såg PS. I Love You, underbar film men jag kan inte låte bli att gråta när jag ser den, sen såg vi också Thelma och Louise. En mycket trevlig kväll blev det.

I lördags passade vi på att gå på en promenad när vädret var så härligt. Tog bussen till Sjukhuset för att sedan promenera därifrån ner på stan. Vädret var underbart, dock var den en aning blötare ute än nödvändigt. Kom hem vid 4 tiden och satte oss och såg på tv. Vid 7 tiden gav vi oss på att laga middag, Champagne Kyckling, mycket gott faktiskt dock inte alls så avancerat som det låter! Vi såg på Melodifestivalen och jag är fortfarande chockad att Snälla, Snälla, Snälla gick vidare, någon måtta får det väl var?!

Igår var det en riktigt slappar dag, frukost i sängen och sen såg vi på tv resten av dagen. Såg I Robot, alltid lika bra och sen tittade vi lite på Coldfeet. Väldigt trevlig helg och jag känner mig utvilad och redo att gå till skolan igen.

Har en massa pluggande den här veckan, eller ja egentligen är det inte så mycket. Har prov i programhantering på onsdag, men det är inte direkt något jag kan plugga inför. Sen nästa vecka har jag prov i Företagsekonomi vilket är vad jag behöver plugga den här veckan. Men det ska nog inte vara några större problem att göra det. Har skrivning i Engelska C också, men kan inte plugga inför det heller så egentligen är det bara att plugga in Debit och Kredit i skallen och allt annat som medföljer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0