Trött...

Är ruskigt trött idag av någon anledning. Kände mig inte speciellt trött när jag klev upp imorse, men sen vid två tiden började jag känna mig lite trött och nu vill jag bara gå och sova!

Har pluggat företagseknomi idag, gick utmärkt tills jag blev trött och efter det var det helt lönlöst. Kunde inte komma ihåg någonting alls, så jag gav upp. Hade funderat på att stanna hemma från skolan idag, men bestämde mig för att det vore inte värt det när jag bara har en lektion. Så jag pallrade mig iväg till skolan och hade webbdesign, väldig ovärd lektion då vi inte gjorde någonting alls, men men jag fick ju närvaro iallafall.

Har inte gjort så mycket annat idag och skulle inte tro att det blir så mycket mer ikväll. Ska se på Criminal Minds och Gordon Ramsey's Kitchen Nightmares och sen blir det nog sängen skulle jag tro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0