Tvätta, städa, diska

Onsdagar är alltid lika dryga. För det mesta har vi tvättstuga på onsdagar så jag brukar passa på att städa när man liks är igång. Lika bra att få det bort gjort och det brukar inte ta speciellt lång tid, men det är iallafall drygt hur man än vänder och vrider på det!

Hade prov i morse i programhantering, gick nog bra skulle jag tro. Tror inte att jag gjorde några större misstag så jag är nöjd. Ska försöka plugga lite företagsekonomi senare idag, vill vara väl förbredd för provet nästa vecka! Måste någon gång under dagen ta mig till affären också *suck* Jag önskar jag hade kommit ihåg att vi behövde handla när jag liks var ute i morse, men men!

Men innan dess ska jag försöka se om jag kan hitta en hund att köpa, helst utan att betala en mindre förmögenhet! Vi får väl se hur det går med den saken. Kul att leta iallafall! Om någon hör nåt eller vet av någon bra sida man kan leta på så hör av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0