Vad gör man...

Vad gör man när man inte kan sova? Jag bestämde mig iallafall för att kliva upp efter drygt 2 timmar i sängen. Ryggen gör ont och sängen var mycket obekväm.

Idag har vi varit och köpt lite saker till valpen. Så roligt att få shoppa lite! Skulle kunna köpa hela affären, men jag fick tygla mig lite. Några saker fick vi dock med oss hem! Har beställt en säng och några andra små saker från Hööks, mycket billigare att köpa sängen där än i stan.

Vi hade hoppats på att hinna med lite mer saker idag än vad vi gjorde, dock tycker jag att vi gjorde det bra som hann med så pass mycket under de två timmarna vi hade bilen. Vi hann fara på ÖB, sen till Looboo Hundartiklar, till Djurmagazinet, sen till Obs, på apoteket och sen tillbaka till Looboo Hundartiklar. Vi hade tänkt fara förbi på Plantagen också, men vi hann inte alls med det så det får bli en annan dag!

Imorrn ska jag ner på stan och försöka hitta sånna här saker som man kan barnsäkra skåpluckorna med! Om någon vet vars man kan köpa sånna så hör gärna av er! Ska försöka hitta en present till Brorsans flickvän också, hon fyller visst år i slutet av månaden. Har dock lite idétorka om vad man ska köpa, men nåt hittar man väl alltid på!

Nu ska jag se om jag kanske kan sova, bjuder dock på några bilder från dagens inköp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0