Våffeldagen!

Idag är det våffeldagen så ikväll ska vi äta våfflor med hjortronsylt och grädde! Mums!

Igår kväll var Mathias och Amanda här och lekte lite med Cassie. Mathias fixade också mitt antivirusprogram så nu slipper jag oroa mig om att det slutar fungera! Var kul att dom kom förbi en stund, skönt var det också att kunna sitta ner i soffan utan att behöva ta hand om en hyper aktiv liten hund. Så det var mycket uppskattat att dom kom förbi!

Idag har Cassie varit i sitt esse! Hon vaknade klockan 5 imorse och sen höll hon igång non stop till klockan 12.30! Sen dess har hon sovit av och till. Återstår att se hur hon är ikväll, förhoppningsvis håller hon sig ganska lugn, iallafall medan vi ser på Grey's Anatomy!

Hur som haver, nu måste jag ta tag i företags ekonomin och plugga lite, har prov på onsdag nästa vecka och jag har ingen direkt koll på någonting!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0