En efterlängtad helg!

Ruskigt skönt att det äntligen är fredag! Den här veckan har varit oerhört lång och jag har varit tveksam till om helgen skulle komma eller inte. Men nu är det iallafall äntligen här och det känns superskönt! Veckan har bjudit på en del bra saker och en del dåliga saker, men det är väl så det är antar jag!

Några av dom bra sakerna är:

  • MVG i Engelska C
  • MVG i Webbdesign
  • VG i Progamhantering
  • Bilen någorlunda fixad
  • Sol och värme
  • Super söt hund
Sen så var det ju dom dåliga sakerna:

  • Kasst betyg på provet i Programhantering
  • VG i Programhantering, jag borde gått på lektionerna och fixat ett MVG i stället!
  • Bilen funkar fortfarande inte riktigt, tomgången måste ställas in och pojkarna var för lata för att fixa det!
  • Hunden har rivit sönder tapeterna i köket!
  • Jag har sovit dåligt samt haft tre super tidiga mornar i rad
Jag ser fram några dagars ledighet nu och förhoppningsvis så håller vädret i sig och vi kan fara till Djäkneboda och hälsa på mamma och Lars. Vi ska också se på Eurovision på lördag och förmodligen konsumera en större mängd alkohol!

Idag ska vi ner på stan för att köpa en doppresent till Emilia, Claires kusins dotter. Vi ska även köpa en födelsedagspresent till Jemma, Claires brorsdotter, tror även att vi ska köpa en födelsedagspresent till Claires pappa. Så en hel del shopping blir det! Sen så blir det också en sväng på Granngården för att köpa mer kompostgaller så vi kan skärma av köket ännu mer så att hunden inte förstör något annat!

Jag tror även att vi ska hinna med ett besök på Rusta där en present ska köpas. Sen blir det en sväng på bolaget för att införskaffa diverse alkoholhaltiga drycker. Sen till middag bjuds det på fläskfilé och klyftpotatis, mums!

Men nu är det väl dags att man tar tag i saken så att man får något gjort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0