För det är sommar och sol?

Det känns som att det är sommar iallafall, har suttit på balkongen och solat och läst i ett par timmar. Känner mig lagomt mör nu! Lite färg har man lyckats få också, vilket i säg är en bedrift då jag nästan aldrig lyckas med det. Så det återstår att se hur länge det varar!

Trots en hyffsat tidig start på dagen har den varit rätt lugn. Började morgonen med Företagsekonomi, bokföring med hjälp av dator. Förstår inte riktigt varför det skulle vara speciellt svårt, förstår inte riktigt heller varför vi gjorde det nu när vi håller på med bokslut och nycketal? Förra provet vi hade var på bokföring och alla uppgifter som finns på cd:n som tillhör problemboken är i stort sett utformade på samma sätt. Så det var i mina ögon inte speciellt svårt. Efter vi lekt klart med datorerna blev det en kort föreläsning, men den gav inte mycket!

Kom hem och åt lite lunch, ett par mackor med leverpastej och gurka, mums! Sen lunchade jag hunden och tog henne på en liten promenad. Efter det satte jag mig på balkonen och läste, håller just nu på att läsa Virginia Andrews - Flickan från himlen. Har läst drygt halva nu och har halvt om halvt insett att jag har läst den förut. Kan dock inte komma ihåg hur den slutar så det spelar inte så stor roll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0