I close my eyes

Har haft några dagars bloggtorka, men nu är jag tillbaka! Veckan har hittills gått fort och jag har inte riktigt hunnit med och tror därför att det är tisdag idag!

I måndags var vi ner på stan en sväng. Tittade runt på lite affärer och sen åt vi lunch på Subway, efter det var vi tvugna att fara hem då vi kom på att vi inte gett hunden mat! Vi kom på det i tid iallafall och hon åt inte mycket senare än vanligt. Efter det blev det en tur till farmor som velat se Cassie sen vi skaffade henne! Var där i nästan en timma, var trevligt även om jag måste säga att farmor började bli lite gammal! Efter vi varit hos farmor for vi till mamma en sväng, lika bra att passa på när man är ute! Mamma verkade glad när vi kom och Cassie var glad hon också!

Igår blev det en lugn dag, hade webbdesign på förmiddagen. Har kommit en bra bit med mitt projektarbete och det är inte mycket kvar att göra. Dock en aning irriterande då det inte riktigt funkar som det ska i Firefox, men som tur är använder skolan IE! Har inte så mycket kvar att göra nu och imorgon är sista lektionen att fixa till allt innan det ska lämnas in. Igår hann jag även med ett riktigt långt bad där jag låg och läste min bok och bara njöt. Inte ofta man finner tiden till att ha ett långt skönt bad!

Idag har jag hunnit med en hel del! Hade lektion i programhantering, repitition av Excel innan provet nästa onsdag. Sen in en snabbis på företagsekonomin och pratade lite med läraren och kollade vart i boken vi var! Sen hem för att kolla mailen lite snabbt, sen göra tvättstugan och käka lunch. Precis efter vi ätit lunch kom brorsan hit för att leka med Cassie! Så det blev en liten promenad ute. Mötte Cassies valpkompis igen, en 12 veckor gammal Engelsk Springerspaniel tik. Träffade på dom i söndags och passade på att fråga om dom fick hälsa. Vilket dom fick och allt gick super, dom busade och lekte en liten stund och matte var väldigt nöjd! Dock blev det ingen lekstund idag då dom var på väg in, men kanske en annan dag!

Efter en kort promenad ute gick vi in igen då vädret inte var så trevligt. Mathias och Cassie lekte runt och busade och jag passade på att sitta ner och titta på och inte behöva akta tårna från Cassies tänder! Skjussade hem brorsan efter ett tag, passade på att ta med mig Cassie som fick sig en promenad i I20 skogen efter att jag släppt av brorsan. Gick superbra och hon drog nästan ingenting. Stannade på Ica på hemvägen och köpte lite nödvändigheter! Nu har man precis fått tid att uppdatera bloggen och varva ner lite. Ikväll blir det enchiladas till middag och sen så är det så klart Grey's på tv! Men innan det måste jag kila ner i tvättstugan och ta hand om tvätten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0