Ingen motivation

Hittar inte riktigt någon motivation till att blogga. Förmodligen beror det väl på att det inte händer speciellt mycket just nu. Är på det stora hela färdig med skolan. Har en lektion den här veckan, sen är det prov på måndag och efter det så är jag färdig för den här terminen. Känns riktigt skönt, även om man kanske inte ska ropa hej än då jag har kvar ett prov.

Idag blev det en liten sovmorgon. Vi sov allihopa till 9.30, måste ha varit en lång dag igår? Klev upp och gjorde en registrering på arbetsförmedlingens hemsida och sen pallrade jag mig ner på stan för att gå dit. Fick vänta i drygt 30 minuter, så det var inte så farligt. Blev dock en aning irriterad då folk som tydligt kom dit efter mig fick gå före, vars ligger logiken i det? Fick iallafall träffa en äldre dam som fixade alltihopa. Så nu ska jag på nåt informations möte den 26/5 klockan 10.00.

Imorgon ska jag hinna med att ringa till soc. Den 20/5 ska nämligen de speciellt student handläggarna finnas på plats...Idiotiskt nog så är det telefon tid mån, tis och torsdag eller något sånt. För det verkar ju logiskt när dom börjar på en onsdag och torsdag är en röddag! Men jag hoppas på att dom kanske jobbar onsdag istället för torsdag? Vi får väl se, annars får jag väl ringa på måndag. Inte så mycket annat man kan göra!

Jag har hunnit med att plugga en hel del inför provet på måndag. Så det känns rätt så bra faktiskt! Imorrn på lektionen ska vi gå igenom det sista kapitlet. Ska försöka läsa igenom allt ikväll och se om man har några frågor man bör ställa innan provet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0