Slutet närmar sig!

Har hunnit med en hel del idag, trots att klockan bara är 2!

Blev väckt av hunden klockan 4 som minsann tror att det är dags att kliva upp bara för att det är ljust ute! Hon levde rövare i köket och jag var tvungen att pallra mig upp för att ta ut henne en sväng och plocka undan lite i köket så hon hade mindre saker att förstöra!

Lyckades somna om igen vid 5 tiden för att sova till klockan 7 då alarmet ringde! Upp och ut med hunden igen som inte var speciellt glad över att bli väckt, payback! Sen gjorde jag mig iordning för att fara till skolan och ha det sista provet i programhantering. Provet gick väl sisådär, ska väl få godkänt iallafall men det kändes inte riktigt bra. Sen blev det en sväng på Åhléns innan jag tog bussen hem. Köpte en ögonpenna, fundation och bronzing pearls, ibland måste man skämma bort sig själv lite!

Sen hem för att ta ut hunden en sväng till. Sen skulle jag egentligen duscha men bestämde mig för att ta ett bad istället då ryggen och knäna värkte. Så hade ett långt skönt bad med min bok! Sen ner i tvättstugan för att starta tvätten. Lagade lunch när jag kom up, varmamackor i grillen, mums! Hann med att prata med mamma medan jag lagade lunch också. Efter jag ätit blev det hundens tur och sen en sväng ut med henne och nu sitter man äntligen ner efter vad som känns som en väldigt lång dag trots att bara drygt hälften har gått!

Ska se om jag orkar plugga lite senare, annars blir det nog att lägga sig i soffan och läsa lite. Kom just på att jag måste ta ut köttfärs ur frysen till middagen, så det är väl bäst att jag gör det innan jag glömmer bort det igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0