When you wake up in the morning...

Klockan är nu 10.12 och jag har redan varit uppe i nästan 1,5 timme och jag tyckte ändå att det var sovmorgon. Innan vi hade hunden hade jag väl aldrig drömt om att jag skulle kliva upp klockan 8.30 på en lördags morgon och tycka att det var sovmorgon! Innan hunden klev man knappt upp så tidigt en lördag även om man blev jagad av en blåslampa! Jag tycker dock att det är ganska så skönt att kliva upp tidigt. Det är klart, ibland skulle jag göra vad som helst för att få sova ostört till typ klockan 12. Men när man kliver upp tidigt så hinner man så mycket mer och man kan njuta av dagen mycket bättre. Dock är det lite tragiskt när man är sjukt trött klockan 11 på kvällen och knappt kan hålla ögonen öppna i slutet av filmen!

Just nu ligger vovven och sover på mina fötter och jag har precis gjort färdigt ett formulär till Claires hemsida. Har kvar att göra ett formulär men det får vänta en liten stund för det är betydligt mycket större och mycket mer komplicerat! Ska strax ta ut hunden igen och sen ska jag äta lite frukost hade jag tänkt.

Vädret verkar vara rätt så bra idag, så kanske vi åker till Djäkneboda när Claire har vaknat. Så skönt att sitta där ute i solen och göra ingenting och inte oroa sig vad hunden har för sig. Hon tycker att det är superkul att vara hos Lars och springa runt och leka som en galning. Hon är så söt våran lilla hund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0