Äntligen fredag!

Grymt skönt med helg ska det bli! Har varit tröttare än vanligt den här veckan så det ska bli skönt att få ladda batterierna lite i helgen.

Imorse var det väldigt svårt att ta sig upp ur sängen, men med mycket möda och stort besvär så gick det i alla fall. Gjorde mig i ordning och gick ut till bilen för att åka till skolan. Skrapade rutorna och allt och precis när jag var på väg att köra ut från parkeringen kom jag ihåg att jag glömt pengar till parkeringen! Så jag fick vända och springa in igen, hann ändå i tid till lektionen som tur var.

Inget vettigt blev egentligen sagt på lektionen, men nu har fått ordning på frågeställningarna till sista arbetet så nu kan jag börja skriva ordentligt. Har dock ingen lust eller ork att göra det idag, ska jobba med power point presentationen istället och när det är klart så får det vara bra för idag.

Imorgon förmiddag blir det nog lugnt, slappa i soffan och mysa med hunden skulle jag tro. På kvällen blir det Takida på Idun, Amanda ska också följa med. Klockan 19.00 börjar insläppet, ska bli trevligt och jag hoppas att förbandet är bra också.

Resten av helgen blir det nog lugnt, ladda batterierna inför den kommande veckan då det blir att köra hårt med allt skolarbete. Har dessutom en hel del lektioner att gå på för ovanlighetens skull! Nu ska jag i alla fall sätta igång med Power point så att jag får helg på riktigt någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0