Äntligen helg!

Efter en mycket lång vecka är det nu äntligen helg! Jag ser fram emot att göra så lite som möjligt om jag ska vara ärlig. Har inte sovit speciellt bra de senaste 3 nätterna så känner mig en aning slutkörd. Idag har jag i alla fall gjort bort mitt hyllningstal och det gick riktigt bra, över förväntan faktiskt! Nu blir det en liten paus från svenskan i några dagar. Har en del historia och information och layout som ska göras. Prov på information och layout på onsdag, men det ska inte vara några problem.

Jag har dragit på mig någon sorts halvförkylning, är inte riktigt förkyld men är inte riktigt frisk heller. Är snorig och känner mig seg, men en hel del beror nog på att jag inte har sovit speciellt bra. Ska försöka vila upp mig lite i helgen. Imorgon blir det i alla fall våffel middag hos morfar för att fira farsdag, det ska bli trevligt.

Ikväll blir det teriyaki biff till middag och sen blir det självklart att titta på idol. Men just nu blir det lite lunch och lite vila i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0