Fortfarande kallt!

Det är fortfarande svinigt kallt i lägenheten, men vad ska man göra? Som tur är har jag i alla fall ett par supermysiga och supervarma tofflor att ha på fötterna, utan dom skulle nog mina tår ramla av!

Sov bättre i natt så jag känner mig ganska så utvilad idag. Klev upp klockan 10.00 och tog Cassie på en promenad. Vädret var rätt så härligt och vi hade en mysig promenad. Tycker att det är så härligt nu när det är lite snö på marken, men ännu bättre vore det om det var lite mer snö!

Jag har jobbat lite på mitt arbete i historia idag också. Hade hoppats att jag skulle slippa fara in på lektionen imorgon, men det visar sig att jag visst måste fara in ändå. Läraren hade några funderingar angående mina frågeställningar så det är väl bäst att man åker dit innan jag har skrivit för mycket. Bestämde mig i alla fall för att inte skriva något mer idag så jag inte behöver skriva om en massa.

Just nu så sitter jag och funderar på vad jag ska göra min PowePoint presentation om. Kan inte riktigt komma på något vettigt, kanske blir det något som har med mitt historia arbete att göra?

Jag funderar också på om jag ska orka göra en ny bloggdesign? Kanske blir det något juligt? Jag borde egentligen inte göra det eftersom jag har en hel del skolarbete att göra, men det kändes mycket roligare att fixa designen på bloggen än att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0