Mycket att göra!

Har otroligt mycket att göra den här veckan och tiden verkar inte riktigt räcka till för att blogga. Men nu verkar det som att jag har ett par minuter över att uppdatera. Halva veckan har redan gått och jag har hunnit med en hel del.

I måndags så hade jag möte med läraren i finansiering och kalkylering. Gick igenom provet som jag gjort och det gick trots allt inte så dåligt och jag lyckades även snacka mig till några extra poäng, så istället för 101 poäng fick jag 114. Har även planerat in sista provet och det blir på fredag v.49, innan det ska jag även ha hunnit göra 3 obligatoriska uppgifter.

Hann även skriva klart mitt historia arbete om koncentrationsläger och förintelseläger i historia. Skickade in det igår, så nu ska det bara redovisas på fredag och sen är jag klar med historia b. Känns skönt att ha det bortgjort då det trots allt har varit en ganska så tung kurs även om det har gått bra.

Idag hade jag redovisning av min PowerPoint presentation i information & layout. Det gick superbra och läraren tyckte att jag hade gjort ett bra jobb så det slutade med ett MVG i kursen och jag är riktigt nöjd. Idag har jag även hunnit med att skriva ett tal till svenskan som jag ska försöka redovisa på fredag. När det är gjort är det bara ett tal och en skriv uppgift kvar i svenska.

Har ett arbete i samhällskunskap kvar också som jag inte ens har börjat på. Kan inte riktigt komma på vad jag ska skriva om. Det kan i stort sätt handla om vad som helst så länge det är inom ramen av sociala frågor, suck. Detta arbete ska i alla fall lämnas in tisdag veckan 49 och sedan redovisas torsdag v.49, sen är även den kursen avklarad.

Trots att jag har en hel del uppgifter som ska lämnas in så känns det som att jag har ganska så mycket tid på mig och att jag kommer att hinna innan vecka 49. Skolan slutar visserligen inte förren v.50 eller om det till och med är 51. Men vi har tänkt fara och hälsa på Claires familj v.50 så jag måste ha avslutat mina kurser innan det.

Ikväll blir det tacogratäng till middag och sen blir det så klart att se på Grey's Anatomy och So You Think You Can Dance. Imorgon har jag en lektion inbokat med samhällskunskapsläraren och sen blir det att göra bort lite finansiering och kalkylering, plugga in talet samt göra ytterligare en uppgift i svenska som ska redovisas på fredag!

Nu blir det antingen en promenad med hunden eller en sväng på affären för att köpa bland annat diskmedel! Kan dock inte riktigt bestämma mig för vad jag ska göra först?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0