Promenad i snön!

Imorse vaknade jag upp och det var alldeles vitt ute, super mysigt! Inte för att det är första snön som faller, men nu var det lite mer snö än det varit tidigare. Jag och Cassie tog en mysig promenad i snön, hon tyckte att det var super intressant med all snö! Det var rätt så mysigt men väldigt blött ute då det är töväder. Så mina skor och byxor blev dyngsura, men det är sånt man får ta! Cassie har dessutom börjat löpa nu och hon drar som en tok för att kunna lukta på allt möjligt när man är ute och går. En aning drygt men vad gör man?

Klockan 16.00 är det middag hos morfar som gäller och våfflor står på menyn, mums! Förutom det så har vi inget planerat idag och det blir nog en relativt lugn dag skulle jag tro. Igår var vi en sväng på ÖB och handlade, köpte bland annat en liten madrass till hunden som hon kan ha i vardagsrummet. Hon har redan fattat att den är till för att ligga på och inte tugga på så det är bra!

Igår var det idol och jag fattar inte hur Mariette kunde vara i botten?! Det skulle ha varit Eddie och Rabih, Eddie sjöng riktigt taskigt och jag gillar verkligen inte Rabih så det var i alla fall bra att han åkte ut!

Nu blir det att sätta sig i soffan en stund och se på tv, om det nu är något värt att se. Annars blir det nog att läsa min bok en stund innan det är dags att fara till morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0