Trötter!

Är sjukt trött idag, sov inte speciellt mycket i går natt. Men det verkar vara ett återkommande tema när jag har prov direkt på morgonen. Kändes som att jag precis hade somnat när väckarn ringde klockan 07.30, men vad gör man? Pallrade mig iväg till skolan och gjorde andra och sista provet i information & layout. Det var inte överdrivet svårt och jag lyckades få 109 poäng av 125 möjliga så jag är nöjd.

Har i ärlighetens namn inte gjort något vettigt sen jag kom hem. Kollade mailen en snabbis och läraren i finansiering och kalkylering hade mailat resultatet och jag fick 101 av 164, så det var väl inget superbra resultat men godkänt i alla fall.

Tog ett långt varmt bad efter att ha kollat mailen, det är så kallt här och det var enda sättet jag bli lite varm. Låg och halvsov i badet i nästan en timma, men det var skönt. Sen gjorde jag lite lunch och sen dess har jag faktiskt legat i soffan och sett på tv.

Har egentligen en massa skolarbete som jag borde göra, men min hjärna funkar inte speciellt bra när jag är trött så jag orkar inte göra något. Jag ska nog hinna klart ändå.

Ikväll är det Grey's Anatomy och sen är det So You Think You Can Dance, efter det blir det nog sängen skulle jag tro. Blir att försöka få lite mer sömn i natt så att jag kan plugga lite mer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0