Borrmaskins helvete!

Ugh, blev väckt av att dom borrade ute i trapphuset imorse. Tror fan att dom försökte borra sig in till oss och det värsta är att dom är inte ens färdiga, så jag misstänker att dom kommer tillbaka imorgon bitti! Klev upp vid 9-tiden då jag inte stod ut med oljudet längre. Tog Cassie på en promenad, var rätt så varmt ute även om vädret självklart kunde vara bättre. Det var i alla fall skönt att slippa oljudet ett tag. När vi kom hem så verkade dom ha gjort klart för dagen? Bättre vore de väl om de fixade allt på en gång?

Har hunnit med att göra lite skolarbete och nu sitter jag och funderar på om jag ska äta lunch eller fara till mamma och leta reda på en lampa. Ska väl visserligen försöka hinna med både och men kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska göra först?

Ikväll är det i alla fall en massa bra på tv, så kvällen lär spenderas i soffan! Nu ska jag försöka ta mig i kragen och bestämma vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0